Drogi Kliencie,

Jeżeli produkty które zamówiłeś nie spełniają Twoich oczekiwań możesz je zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni roboczych (obowiązuje data otrzymania przesyłki).

Warunki zwrotu, wymiany i reklamacji:

Przed odesłaniem przesyłki poinformuj nas o chęci zwrotu towaru e-mailem na adres sklep@smokefurs.pl. W wiadomości wystarczy wpisać numer zamówienia oraz jaki produkt zwracasz. Możesz również dołączyć w załączniku wypełniony formularz zwrotu, który znajdziesz na stronie https://smokefurs.pl/reklamacje-i-zwroty/ lub zeskanować formularz dołączony do paczki.

Przesyłkę należy wysłać na poniższy adres:

SMOKE Adam Gajda

ul. Ossolińskiego 1/8

Częstochowa 42-209

tel. 660-403-224

 

Koszt odesłania produktów leży po Twojej stronie. Prosimy o nie wysyłanie do nas paczek \”płatność przy odbiorze\” ponieważ nie będą one przez nas odbierane.

Pamiętaj o dołączeniu do przesyłki zwrotnej dowodu zakupu (paragon/faktura) oraz wypełnionego formularza zwrotu (jeśli wcześniej nie został on wysłany pocztą elektroniczną)

Uprzejmie informujemy że zwracany towar:

– nie powinien nosić oznak użytkowania, za wyjątkiem konieczności przymierzenia produktu;

– powinien być oryginalnie zametkowany;

– nie powinien być zniszczony;

– powinien być zwrócony w oryginalnym pudełku które przed wysyłką należy zabezpieczyć.

W wypadku ubytków w zwracanym produkcie prosimy o informację.

Zwrot pieniędzy otrzymasz na podane w formularzu zwrotu konto w możliwie najszybszym czasie, nie dłuższym niż ustawowe 14 dni robocze.

Reklamować na podstawie rękojmi można jedynie produkty, które posiadają wadę fizyczną (wypadanie włosa z produktów jest naturalnym procesem i nie stanowi wady fizycznej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w zakładce na stronie dotyczącej reklamacji), proszę zwrócić uwagę na punkt 6.1 regulaminu.

Więcej informacji na temat warunków zwrotu, wymiany i reklamacji znajdziecie w regulaminie sklepu.